Umów się do serwisu

Zadbaj o swoje auto

Dlaczego autoryzowany serwis?

  • Najwyższa jakość usług
  • Gwarancja i ustalona cena
  • Oryginalny program serwisowy Volvo
  • Oryginalne części zamienne
  • Dożywotnia gwarancja na części
  • Wykwalifikowani mechanicy
  • Darmowa aktualizacja map i oprogramowania
  • Kalibracja systemów przeprowadzana przez profesjonalistów

Lista usług

  • Volvo Cars App

    Teraz Volvo on Call nazywa się Volvo Cars App. Jest najprostszym i intuicyjnym systemem komunikacji z asystentami Volvo i narzędziem, które pozwala Ci na zdalne sterowanie samochodem. Gdziekolwiek się on znajduje.

    Teraz przedłużenie tej usługi dostaniesz w prezencie, wykonując przegląd w Autoryzowanym Serwisie Volvo. Dowiedz się więcej.

  • Polestar

    Optymalizacja oprogramowania stworzona przez Polestar dotyczy 6 kluczowych obszarów wpływających na zmaksymalizowanie przyjemności z prowadzenia samochodu i przenoszących wrażenia z jazdy na zupełnie nowy poziom. Dowiedz się więcej o optymalizacji Polestar.

  • Serwis pełen korzyści

    Dla nas każde Volvo jest tak samo ważne. Dlatego przygotowaliśmy ofertę specjalną dla używanych modeli. Skorzystaj z niej teraz i zyskaj na naprawie i wymianie części. Pamiętaj, że wizyta w Autoryzowanym Serwisie to gwarancja najwyższej jakości obsługi i zawsze oryginalnych części. Dowiedz się więcej. 

  • Dożywotnia gwarancja na części

    Dzięki Dożywotniej Gwarancji na Części, części zamontowane w Twoim Volvo objęte są gwarancją na wady materiałowe i montażowe przez cały okres, w którym pozostajesz właścicielem samochodu. Używanie oryginalnych części Volvo jest gwarancją bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania samochodu. Dowiedz się więcej.

  • Volvo Cars Exchange System

    Wszystkie części regenerowane fabrycznie spełniają te same normy jakościowe i są objęte taką samą gwarancją jak nowe, oryginalne części Volvo. Dowiedz się więcej.

  • Niezawodność na lata

    By odczuwać jakość i komfort jazdy taką, jak podczas pierwszej podróży Twoim Volvo, trzeba cyklicznie dbać o serwis samochodu. Zobacz, o czym powinieneś pamiętać.

  • Serwis klimatyzacji

    Czy chcesz mieć pewność, że wewnątrz samochodu zawsze oddychasz idealnie czystym powietrzem? Musisz wiedzieć, iż praca systemu klimatyzacji w Twoim Volvo i jego skuteczność mogą z czasem ulegać stopniowemu osłabieniu. Ma na to wpływ kilka czynników, a konsekwencje zmian możesz zauważyć dopiero, gdy system nagle w ogóle przestaje utrzymywać temperaturę. Zlecając serwisowi Volvo regularną kontrolę swojej klimatyzacji, unikniesz zbędnych problemów. Dowiedz się więcej.

Zapraszamy

|
Volvo Car Warszawa

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

OBSŁUGA SERWISU I USŁUG PODSTAWOWYCH

Te pliki są wymagane i nie można ich wyłączyć.
Dzięki nim serwis może działać a podstawowe funkcje mogą być obsługiwane.

POMIAR WYDAJNOŚCI zobacz więcej

Dzięki tym danym analizujemy wykorzystanie naszego serwisu, m.in. mierzymy jego wydajność. Te dane pomagają nam uzyskać informację o treściach, jakich poszukują użytkownicy naszego serwisu, jak często do niego wracają. Dzięki temu możemy udoskonalać nasz serwis.

PLIKI COOKIE NA POTRZEBY ANALIZ STATYSTYCZNYCH zobacz więcej

Firma Volvo Cars używa usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z naszych serwisów internetowych przez użytkowników. Dostarcza nam ona następujących danych; e.g., informacji o tym, które strony użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; jakie samochody skonfigurował w naszym konfiguratorze; jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają nam zrozumieć, jak osoby odwiedzające nasz serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie serwisu. Nie wykorzystujemy tych danych w celach marketingowych lub reklamowych i nie udostępniamy ich podmiotom trzecim.

PERSONALIZACJA REKLAM zobacz więcej

Te informacje cookies pozwalają nam na umieszczanie reklam, które odpowiadają zainteresowaniom użytkowników.Bez tych informacji użytkownicy będą widzieli reklamy niezgodne z ich potrzebami.

DOSTARCZANIE I PREZENTOWANIE REKLAM I TREŚCI zobacz więcej

Te pliki cookie obejmują w szczególności znaczniki i piksele, które razem służą do gromadzenia informacji o cyfrowych interakcjach użytkowników z naszymi produktami, zarówno w naszej, jak i innych witrynach internetowych. Dane te pomagają nam mierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych i, w połączeniu z informacjami pochodzącymi z interakcji użytkownika z nami poprzez inne kanały (wiadomości e-mail, aplikacja Volvo Cars, SMS, media społecznościowe i reklamy cyfrowe), pozwalają nam budować profil zainteresowań użytkownika. Następnie możemy wykorzystać ten profil do ukierunkowanego dostarczania użytkownikowi reklam Volvo Cars dostosowanych do jego potrzeb, za pośrednictwem wielu kanałów. Należy pamiętać, że Volvo Car Corporation wraz z partnerami dostarczającymi reklamy cyfrowe jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych. Podmioty współpracujące: - Facebook Ireland Limited, w zakresie dostarczania ukierunkowanych reklam i poprawy optymalizacji kierowania i dostarczania reklam, a także gromadzenia i późniejszego przekazywania danych Facebookowi. Więcej informacji o tym, jak Facebook przetwarza dane osobowe, można znaleźć w polityce prywatności tej firmy (https://www.facebook.com/privacy/policy). Jeśli użytkownik nie zaakceptuje tych plików cookie, reklamy (w tym nasze) będą nadal wyświetlane podczas przeglądania Internetu, a materiały marketingowe będą nadal wysyłane do użytkownika, jeśli wyraził on na to zgodę, przy czym takie reklamy i materiały nie będą dostosowane do zainteresowań i interakcji użytkownika, będą zatem mniej przydatne.